Wij hebben de oplossing met een perfecte mix van on- en offline: Een Online prijzenfeest!
Met deze online spaaractie behoort het plakken van zegeltjes voorgoed tot de verleden tijd. Klanten ontvangen bij besteding van een bepaald bedrag een voucher met een unieke actiecode. Deze actiecodes kunnen ze op jouw eigen actiewebsite toevoegen aan een digitale spaarkaart. Een volle spaarkaart kan ingezet worden als lot op een hoofdprijs (bijvoorbeeld een reis voor 2 personen, een TV, een fiets, etc). Maar de volle spaarkaart kan ook direct worden verzilverd voor een "gegarandeerde weekprijs". Hiermee kan de klant direct een tegoedbon krijgen voor een gratis product, mooie korting of ‘drie halen-twee betalen’ acties in de eigen supermarkt of winkelcentrum. Win-win voor iedereen!
Het Online Prijzenfestival is goed inzetbaar bij supermarkten en winkelcentra. Gedurende een periode van vier tot zes weken bind je bestaande en nieuwe klanten aan je supermarkt of winkelcentrum. De speciale actiewebsite versterkt de actieperiode, evenals de nieuwsbrieven die verstuurd kunnen worden. Natuurlijk worden de meeste hoofdprijzen aan het einde van de actieperiode verloot, maar ook tussendoor worden ook af en toe al prijzen weggegeven. Ideaal te combineren met een Facebook en/of Instagram campagne!
Voor informatie en vragen mail of bel geheel vrijblijvend 06 44 04 22 55.